środa, 20 lipca 2016

Pastelowa kartka

Witam was 
U nas zawitało lato i nawet było przez kilka dni :) 

Ale nie ma co leniuchować
pokazuje Wam to co  ostatnio zrobiłam. 


Przyznam się , że jak nie mam pomysłu na kartkę , 
to wykonuję taką moją standardową . 

I tym razem przez te upały chyba wena została na plaży ;) 


Papiery z Magicznej Kartki 


Ja chyba nie mam ulubionej kolekcji MK
za dużo ich lubię :) 
Ale najczęściej sięgam właśnie po Magię cieni. 
Jest taka delikatna i pasująca prawie do wszystkiego. 

Zgłaszam moją kartkę do Magicznej Kartki 
na lipcowe wyzwanie 

2 komentarze:

  1. Piękna praca, śliczne wykonanie !Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki.Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! Prześliczna kompozycja. :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki!

    OdpowiedzUsuń