niedziela, 31 lipca 2016

Lato w pełni

Witam was w niedzielny poranek

Słoneczko pięknie zagląda do mojego salonu. 
Mam nadzieję , że i u was pogoda zachęca 
do niedzielnego rodzinnego spaceru. 

Właśnie w taki piękny dzień chcę Wam pokazać 
moją pracę inspiracyjną dla The Scrappy Sketches 

LO do mapki 







 

Do mojej pracy użyłam papierów z mojej już chyba ulubionej  
kolekcji Magicznej Kartki 

Mój scrap wędruję na lipcowe wyzwanie 
w Magicznej kartce 

 

Oraz do Przydasi Pasjonaty 
Sierpniowe wyzwanie z moodboard 

 

Zainspirowały mnie dwa zdjęcia
lewe górne oraz prawe górne

kwiaty , zieleń, lato, natura  :)


5 komentarzy:

  1. Świetna praca! Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super LO! Dzięki za wspólną zabawę na blogu Przydasi Pasjonaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę z Przydasiami Pasjonaty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu PP :)

    OdpowiedzUsuń