poniedziałek, 27 czerwca 2016

Białe święta

Witam wszystkich. 

Pewnie się zdziwicie patrząc na zdjęcia mojej pracy. 

Kartka na święta?  W czerwcu??? 

A czemu nie? 

Potrzebowałam odmiany po tych wszystkich pracach 

 "thank you" 

Więc nie będę już przeciągać ,  na te polskie upały 
u mnie odrobina chłodu . 

Komplet na nadchodzące święta , tak tak na te zimowe :) 

Kartka księga w pudełku . 


 







Moją pracę zgłaszam na dwa wyzwania. 
Przydasie  Pasjonaty 
 
Oraz PWC 

Ja czuję do świąt , bo kto nie lubi świat , nawet w środku upalnego lata.  

BANEREK DO POBRANIA

8 komentarzy:

  1. Rzeczywiście zaskoczyłaś mnie lekko tematem ;) ale... piękna warstwowa praca, dziękuję za udział w wyzwaniu PWC, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie także ale powiem że cudna księga taka mroźna.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  4. W sam raz na letnie upały :) Dziękuję za udział w zabawie PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hehehe Sylka pobiłas wszystko :D fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brrr... Kartka idealna na upalne lato :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty:) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca :) Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń